Koen Vergeer Max Wereldkampioen Recensie

• Schrijver: Koen Vergeer (Nederland)
  • Soort boek: autosportboek
  • Verschijnt: 22 december 2021
  • Prijs: € 12,50 – 17,50
  • Uitgave: paperback

Recensie en waardering van het boek

• Koen Vergeer is één van de beste, zo niet de allerbeste, Formule 1 schrijvers van Nederland. Zijn liefde voor de autosport kwam vroeg aan het licht, ver voor de komst van Max Verstappen en zelfs voor de carrière van zijn vader Jos. In zijn nieuwe boek beschrijft hij het jaar waarin Max Verstappen wereldkampioen werd op een uiterst boeiende en informatieve wijze. Natuurlijk is Vergeer enthousiast maar gelukkig laat hij zich niet meeslepen door blinde adoratie. Hij wisselt verslagen van elke Grand Prix van 2021 af met informatie hoofdstukken over boeiende en kenmerkende onderwerpen die de gemiddelde autosportkijker vaak zal ontgaan. Al met al heeft Koen Vergeer weer een uiterst lezenswaardig en uitstekend boek over de autosport toegevoegd aan zijn toch al rijke oeuvre. (Allesoverboekenenschrijvers.nl, ∗∗∗∗)

Flaptekst van het boek over Max Verstappen van Koen Vergeer

Speciale uitgave ter ere van het wereldkampioenschap Formule 1 van Max Verstappen geschreven door raceliefhebber, kenner en begenadigd schrijver Koen Vergeer.

Max Verstappen is wereldkampioen! Na een geweldige tweestrijd heeft Max zevenvoudig Formule 1-kampioen Lewis Hamilton eindelijk van zijn troon gestoten. Een jaar lang hielden Verstappen en Hamilton autosportvolgers wereldwijd in spanning. Niet eerder zag de koningsklasse zo’n intens duel tussen twee topcoureurs. Een absolute thriller. Nederlands beste autosportschrijver Koen Vergeer laat je dit historische Formule 1-gevecht opnieuw beleven. Alle races, inhaal-acties, crashes, intriges en natuurlijk de zinderende ontknoping. Ook al is de afloop bekend, met Max wereldkampioen je zit weer op het puntje van je stoel.

Erwin Jaeggi Ronald Vording Formule Max RecensieErwin Jaeggi en Ronald Vording (Nederland) – Formule Max
autosportboek, Formule 1 boek
Uitgever: Volt