Saskia Noort Huidpijn Nieuw Boek 2016

Saskia Noort Huidpijn Nieuw Boek 2016

SASKIA NOORT – HUIDPIJN (RECENSIE NIEUW BOEK 2016)
Het nieuwe boek van Saskia Noort – Huidpijn verschijnt op 5 juli 2016 als paperback, gebonden boek, dwarsligger en Ebook bij uitgeverij Ambo | Anthos. Op deze pagina zijn de Saskia Noort – Huidpijn recensie, informatie en bestelmogelijkheden opgenomen

– Titel: Huidpijn
– Schrijfster: Saskia Noort (Nederland)
– Genre: psychologische thriller
– Verschijnt: 5 juli 2016
– Uitgever: Ambo | Anthos
– Omvang: 288 pagina’s
– Uitgave: Gebonden Boek / Paperback / Dwarsligger / Ebook
– Prijs: € 24,99 / € 19,99 / € 17,99
– Oordeel redactie: ++ (goed)
…Gebonden Boek Meer Informatie en Bestellen >
…Paperback Meer Informatie en Bestellen >
…Dwarsligger Meer Informatie en Bestellen >

Saskia Noort – Huidpijn Recensie
Anne Koster is een bekende tv-presentatrice en heeft een grote wens: moeder worden. Zij probeert al jaren zwanger te raken. Helaas zonder resultaat. Bij de zoveelste ivf-poging in een kliniek in Duitsland vertelt haar vriend haar dat hij bij haar weggaat. Haar hele wereld stort in. Ook haar kans om moeder te worden lijkt hiermee verloren. Nadat haar vriend haar verlaten heeft hoort ze dat haar TV programma is stopgezet. Dat is de volgende klap. Ze ontdekt bovendien allerlei leugens die haar vriend haar verteld heeft. Dit boek is naar mijn idee meer een roman dan een thriller. Eer roman met als thema’s: (liefdes)verdriet, beroemd zijn en (het gebrek aan) privacy, vriendschap, jeugdtrauma, verslaving, waardering en eenzaamheid. Veel thema’s knap verwerkt in dit verhaal. De thema’s worden goed uitgewerkt en het schrijnende verdriet van Anne Koster is voelbaar. Het thriller aspect zit er zeker wel in maar is niet zo aanwezig en spannend als we van Saskia Noort gewend zijn. De verdwijning en de uiteindelijke ontknoping daarvan was spannend maar vond ik niet heel sterk. Het einde is mooi. Toch had ik graag nog iets meer geweten over de toekomst van Anne. De redactie beoordeelt Saskia Noort – Huidpijn met ++ (goed).

Inhoud Nieuwe Thriller van Saskia Noort – Huidpijn
‘Huidpijn’ is het meest rauwe, pijnlijke en schurende boek van Saskia Noort tot nu toe, een boek dat je niet zomaar weglegt en dat nog dagen nadreunt. Saskia Noort weet opnieuw als geen ander een hedendaags tijdbeeld te vangen, met treffende beschrijvingen van onder andere het BN’erschap, het hebben van een kinderwens en het leven in de schaduw van een verslaafde. Ieder mens heeft een duistere kant. Zo ook Anne, Nederlands populairste televisiepresentatrice en journaliste. Als ze haar grote liefde en daarmee haar droom dreigt te verliezen, en het verdriet hierover breed wordt uitgemeten in de pers, moet ze alles op alles zetten om niet ook nog door haar vrienden, familie en eigen verstand in de steek gelaten te worden.