Bobbi viert Sinterklaas Recensie ★★★ Omkeerboek

Bobbi viert Sinterklaas is het december omkeerboek van Monica Maas. Als je het boekje omkeert dan vind je aan de andere kant Bobbi viert kerst. Dus twee feesten in één boekje. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nul verstand heb van hoe je voor de allerkleinsten een verantwoord boekje schrijft. Of het leuk is, daar heb ik dan nog wel een mening over. En Bobbi viert Sinterklaas is gewoon heel erg schattig.

Aansprekende tekeningen, fijne kleuren en een overzichtelijk verhaal in een fijn ritme
Dat Bobbi viert Sinterklaas deels rijmt, komt de leesbaarheid zeker ten goede. Zelfs de beroerdste voorlezer zal hier nog een goed figuur mee slaan ?. Aansprekende tekeningen, fijne kleuren en een overzichtelijk verhaal in een fijn ritme. Als je een peuter of kleuter hebt die net gaat beseffen wat Sinterklaas (en Kerst) betekent, zal dit Bobbi viert Sinterklaas jullie beiden zeker vermaken. Monica Maas – Bobbi viert Sinterklaas is erg leuk als schoencadeau en is gewaardeerd met ★★★ (zeer goed).

MONICA MAAS – BOBBI VIER SINTERKLAAS (EN KERST)
– Titel: Bobbi viert Sinterklaas
– Schrijfster: Monica Maas
– Soort boek: sinterklaas boek (omgedraaid kerstboek)
– Leeftijd: 2+ jaar
– Uitgever: Kluitman
– Bijzonderheden: omkeerboek
– Omvang: 64 pagina’s met tekeningen
– Uitgave: Gebonden Omkeerboek
– Prijs: € 9,99
– Waardering: ★★★ (zeer goed) Jolien Dalenberg

Flaptekst Bobbi viert Sinterklaas (en Kerst)
Bobbi is een populaire serie kinderboeken voor peuters vanaf 2 jaar. De lieve verhaaltjes zijn op rijm geschreven. In Bobbi viert sinterklaas maakt Bobbi het hele sinterklaasfeest mee. Hij gaat naar de intocht van Sint, zet zijn schoen en viert pakjesavond. Een feestelijk prentenboek voor peuters! In Bobbi viert kerst geniet Bobbi van alle gezelligheid rond kerst. Hij gaat een kerstboom kopen, die hij mooi mag versieren en hij knutselt mooie kerstkaarten die hij zelf rondbrengt. Er ligt sneeuw, en dus maakt Bobbi een sneeuwpop die een kerstmuts op krijgt. Tot slot geniet hij bij het kaarslicht van een heerlijk kerstdiner.

Sinterklaas Boeken Overzicht
Beste Kinderboeken 2017