Bella Mackie – Hoe vermoord ik mijn familie?

Bella Mackie Hoe vermoord ik mijn familie recensie en informatie over de inhoud van de Engelse thriller. Op 6 juni 2023 verschijnt bij uitgeverij The House of Books de Nederlandse vertaling van How to Kill Your Family? van de Britse journalist en schrijfster Bella Mackie.

Bella Mackie Hoe vermoord ik mijn familie recensie en informatie

Als de redactie het boek leest, kun je op deze pagina de recensie en waardering vinden van thriller Hoe vermoord ik mijn familie? Het boek is geschreven door Bella Mackie. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden opgenomen. Bovendien kun je op deze pagina informatie lezen over de inhoud van de debuutthriller van de Britse journalist en auteur Bella Mackie.

Bella Mackie Hoe vermoord ik mijn familie recensie

Hoe vermoord ik mijn familie?

• Auteur: Bella Mackie (Engeland)
  • Soort boek: Engelse thriller
  • Origineel: How to Kill Your Family? (2021)
  • Nederlandse vertaling: Harmien Robroch
  • Uitgever: The House of Books
  • Verschijnt: 6 juni 2023
  • Omvang: 384 pagina’s
  • Uitgave: paperback / ebook / luisterboek
  • Prijs: € 15,00 / € 9,99 / € 12,99

Flaptekst van het eerste boek van Bella Mackie

Ik heb meerdere mensen vermoord (sommige op gruwelijke wijze, andere heel koelbloedig) en toch zit ik nu in de gevangenis voor een moord die ik níét heb gepleegd. Als ik bedenk wat ik écht heb gedaan, vind ik het stiekem jammer dat niemand ooit zal weten wat voor complexe klussen het waren. Ik hoop er natuurlijk ongestraft mee weg te komen, maar ik stel me graag voor dat iemand ooit, als ik er allang niet meer ben, een oude kluis opent en deze bekentenis vindt. Mensen zouden van hun stoel vallen. Er is per slot van rekening vrijwel niemand ter wereld die kan begrijpen hoe iemand van achtentwintig doodleuk zes familieleden kan hebben vermoord, om vervolgens, zonder ook maar een greintje spijt, vrolijk verder te gaan met haar leven.

Bella Mackie (28 juli 1983) is een freelancejournalist voor o.a. The GuardianViceVogue en GQHoe vermoord ik mijn familie? is haar fictiedebuut.