Buurman & Buurman Stripboek Recensie

Buurman & Buurman Stripboek Recensie

Buurman & Buurman Stripboek Recensie
Van Buurman & Buurman kun je niet anders dan vrolijk worden. Buurman & Buurman voor kinderen, waar volwassenen trouwens ook veel plezier aan beleven, is in Nederland uitgegroeid tot een waar cult TV-programma. De verhalen van de buurmannen waarbij altijd alles fout gaat tijdens het klussen zijn nu ook vereeuwigd in een aanstekelijk stripboek met teksten van acteur, tv-maker, zanger en schrijver Kees Prins.

Van het Buurman & Buurman stripboek wordt je net zo blij en vrolijk als de tv-serie!
In het stripboek met Buurman & Buurman in de hoofdrol zijn vier legendarische afleveringen verwerkt tot een stripverhaal. het gaat om de verhalen Bedden. De boom, De projector en Papieren bordjes. Aan de hand van leuke foto’s uit de tv-serie, vertelt Kees Prins, op de vertrouwde droogkomische wijze de lotgevallen van de buurmannen. Grappig genoeg werkt dit evengoed als de in animatiefilmpjes. Je kunt er uit voorlezen voor je kinderen of kleinkinderen. Kennen ze de filmpjes al dan zal de voorpret nog wat toevoegen. En natuurlijk is het Buurman & Buurman stripboek ook heel leuk om cadeau te geven aan de (on)handige buurman, vader, oom of opa. Een echte aanrader! Het Buurman & Buurman stripboek van Kees Prins wordt gewaardeerd met ++++ (uitstekend).

BUURMAN & BUURMAN STRIPBOEK VAN KEES PRINS
Favorieten. De leukste verhalen van TV!
– Titel: Buurman & Buurman Het Stripboek
– Schrijver: Kees Prins ♂ (Nederland)
– Soort boek: kinderboek, stripboek
– Leeftijd: 5+ jaar
– Uitgever: Rubinstein
– Verschenen: mei 2017
– Omvang: 44 pagina’s (met foto’s)
– Uitgave: Stripboek
– Prijs: € 9,99
– Waardering: ++++ (uitstekend) Theo Jordaan
. ..Meer Informatie en Bestellen >

Flaptekst Buurman & Buurman Het Stripboek
Vier afleveringen van Buurman & Buurman verzameld in een super tof stripalbum. Want het is altijd lachen met die mannen. Sinds vele jaren worden er weer volop nieuwe afleveringen gemaakt van de Buurman & Buurman televisieserie. Mensen over de hele wereld, maar vooral ook in Nederland, worden heel blij van de gekke ideeën van Pat & Mat. A je to, al 40 jaar lang!

Nieuwe Kinderboeken Mei 2017
Nieuwe Stripboeken 2017
Cadeautips Mannen