B.A. Paris Gebroken Recensie Waardering Engelse Thriller

Van de Engelse schrijfster B.A. Paris heb ik met veel plezier het superspannende voorganger Achter gesloten deuren gelezen. Daarom was ik ook zeer benieuwd naar de nieuwe thriller Gebroken. Gelukkig is ook Gebroken is weer een heel spannend verhaal en een uitstekende psychologische thriller. Het boek makkelijk leest heerlijk weg en het plot zit goed in elkaar. Je voelt enorm mee met Cass, de hoofdpersoon in het verhaal. Cass gaat steeds meer aan zichzelf twijfelen. Als lezer weet je dat er iets aan de hand is, maar wat? Je vertrouwt de personages niet meer en er zijn verschillende scenario’s mogelijk. Dat maakt de ontknoping van gebroken zeer verrassend!

Ik heb dit boek gelezen in ‘dwarsligger’ formaat. Ik had nog nooit een boek gelezen in deze vorm en het was leuk om dit uit te proberen en te vergelijken met een gewoon boek en ebook dat ik normaal gesproken lees. De dwarsligger is een boekje in klein formaat en is heel erg licht. Je neemt het heel makkelijk mee in je tas. Het leest heel prettig. Het boekje heeft hele dunne bladzijden. Dat maakt wel dat de bladzijden soms wat moeilijk om te slaan zijn. B.A. Paris – Gebroken is gewaardeerd met ★★★★ (uitstekend).

B.A. PARIS – GEBROKEN
– Titel: Gebroken
– Schrijfster: B.A. Paris ♀ (Engeland)
– Soort boek: psychologische thriller, Engelse thriller
– Origineel: The Break Down (juli 2017)
– Nederlandse vertaling: Ireen Niessen
– Uitgever: Ambo | Anthos
– Verschenen: 1 juli 2017
– Omvang: 357 pagina’s
– Uitgave: Paperback / Dwarsligger / Ebook
– Prijs: € 20,00 / € 17,99
– Waardering: ★★★★ (uitstekend)

Flaptekst B.A. Paris – Gebroken
Het begon die avond in het bos. Cass Anderson stopte niet om de vrouw in de auto te helpen, en nu is zij dood. Sindsdien wordt Cass elke nacht gebeld door iemand die zwijgt en ze weet zeker dat ze in de gaten wordt gehouden. Door het enorme schuldgevoel begint ze dingen te vergeten: of ze haar medicijnen heeft ingenomen, wat haar alarmcode is, en of er echt bloed zat op het keukenmes.

Nieuwe Thrillers Juli 2017
Nieuwe Dwarsliggers 2017
Beste Thrillers 2017