Rudy Soetewey – De opdrachtgever

Rudy Soetewey De opdrachtgever recensie en informatie over de inhoud van deze nieuwe Vlaamse thriller. Op 1 juni 2021 verschijnt bij uitgeverij Vrijdag de nieuwe thriller van de Vlaamse schrijver Rudy Soetewey.

Rudy Soetewey De opdrachtgever recensie en informatie

Als de redactie het boek leest, kun je op deze pagina de recensie en waardering vinden van de thriller De opdrachtgever. Het boek is geschreven door Rudy Soetewey. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden te vinden. Bovendien kun je op deze pagina informatie over de inhoud van de nieuwe thriller van de Belgische thrillerschrijver Rudy Soetewey.

Rudy Soetewey De opdrachtgever Recensie

De opdrachtgever

• Schrijver: Rudy Soetewey (België)
  • Soort boek: Vlaamse thriller
  • Uitgever: Uitgeverij Vrijdag
  • Verschijnt: 1 juni 2021
  • Uitgave: paperback / ebook

Recensie en waardering van de thriller

• “De Vlaamse thrillerschrijver Rudy Soetewey heeft zijn sporen al eerder verdiend met hoogwaardige thrillers. Ook zijn nieuwe boek De opdrachtgever is weer een goed geslaagd spannend verhaal. Een man raakt na een dramatische gebeurtenis in zijn eigen huis op drift en langzaam maar zeker op de vlucht. Machten groter dan hem zelf hebben een grote invloed op de gebeurtenissen en hij blijkt uiteindelijk helemaal aan zijn lot overgelaten. Het is een uitstekende thriller, geschreven zonder al te veel opsmuk en in een directe stijl. Een echte aanrader.” (Allesoverboekenenschrijvers.nl, ∗∗∗∗)

Flaptekst van de nieuwe thriller van Rudy Soetewey

Peter Loukens, IT’er in de kerncentrale van Doel, gaat na een terreuractie met verregaande gevolgen op zoek naar de opdrachtgever. Zijn speurwerk wordt niet door iedereen in dank afgenomen. Voor hij het beseft, is hij helemaal opgeslokt door nieuwe criminele verwikkelingen… Rudy Soetewey won in 2011 de Knack Hercule Poirotprijs met Getuigen en in 2013 de Diamanten Kogel met 2017. De exquise karaktertekening, beklijvende herkenbaarheid en de manier waarop hij de drama’s van de kleine man beschrijft, maken zijn thrillers uniek.