Herman Koch – Een film met Sophia

Herman Koch Een film met Sophia recensie en informatie over de inhoud van de nieuwe roman. Op 21 mei 2021 verschijnt bij Uitgeverij Ambo | Anthos de nieuwe roman van de Nederlandse schrijver Herman Koch.

Herman Koch Een film met Sophia recensie en informatie

Als de redactie het boek gelezen heeft, kun je op deze pagina de recensie en waardering vinden van de roman Een film met Sophia.  Het boek is geschreven door Herman Koch. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden opgenomen. Bovendien kun je op deze pagina informatie lezen over de inhoud van de nieuwe roman van de Nederlandse schrijver Herman Koch.

Herman Koch Een film met Sophia Recensie

Een film met Sophia

• Schrijver: Herman Koch (Nederland)
  • Soort boek: Nederlandse roman
  • Verschijnt: 21 mei 2021
  • Omvang: 304 pagina’s
  • Uitgave: Paperback / Dwarsligger

Flaptekst van de nieuwe roman van Herman Koch

Een film met Sophia is de nieuwe roman van Herman Koch! Een spannende roman over de laatste film van een beroemde filmmaker en zijn fascinatie voor de jonge hoofdpersoon.

‘Weet jij misschien waar Sophia is? Ze is vannacht niet thuisgekomen en ik heb het nummer van haar vriendje niet. Bel me even.’ Zo luidt het bericht dat filmregisseur Stanley Forbes op oudejaarsavond krijgt van Karl Hermans, een gevierd schrijver. Stanley heeft Karls beeldschone zeventienjarige dochter gecast voor zijn nieuwste film, die na zijn Amerika-avontuur zijn grote comeback in Nederland moet worden. Met graagte werpt hij zich op als vaderfiguur voor Sophia. Maar tijdens de opnames van zijn mozaïekfilm, met naast Sophia een hoofdrol voor steracteur Michael Bender, worden Stanleys motieven steeds onduidelijker. Wat wil hij eigenlijk, met deze film, met dit meisje en met zichzelf? Hij weet precies waar Sophia is, maar besluit met antwoorden te wachten.

Een film met Sophia van Herman Koch is een spannende roman over de vaderlijke liefde voor een jonge actrice, de verdorven filmwereld en de kunst van het thuisblijven.