Karina Yan Glaser – De Vanderbeekers

Karina Yan Glaser De Vanderbeekers recensie en informatie over de inhoud van dit kinderboek voor lezers vanaf 10 jaar. Op 25 januari 2022 verschijnt bij uitgeverij Van Holkema & Warendorf het eerste deel in de reeks kinderboeken van de Amerikaanse schrijfster Karina Yan Glaser.

Karina Yan Glaser De Vanderbeekers recensie en informatie

Als de redactie het boek leest, kun je op deze pagina de recensie en waardering vinden van het kinderboek voor lezers vanaf 10 jaar De Vanderbeekers. Het boek is geschreven door Karina Yan Glaser. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden opgenomen. Bovendien kun je op deze pagina informatie lezen over de inhoud van het eerste deel in de reeks kinderboeken over de Vanderbeekers van de Amerikaanse schrijfster Karina Yan Glaser.

Karina Yan Glaser De Vanderbeekers Recensie

De Vanderbeekers

• Schrijfster: Karina Yan Glaser (Verenigde Staten)
  • Soort boek: kinderboek 10+ jaar
  • Origineel: The Vanderbeekers of 141st street (2017)
  • Nederlandse vertaling: Caren Limpens
  • Uitgever: Van Holkema & Warendorf
  • Verschijnt: 25 januari 2022
  • Prijs: € 15 – € 20
  • Uitgave: gebonden boek / ebook
  • Boek kopen bij: Boekhandel / Bol

Flaptekst van het kinderboek over New York

De kinderen Vanderbeeker wonen samen met hun ouders al hun hele leven in een prachtig oud huis in New York. Ze zijn zo aan dat huis gehecht dat het een soort extra familielid is geworden. Maar dan besluit hun zonderlinge huisbaas Beiderman ineens om het huurcontract op te zeggen. De vier zussen en hun broer hebben nog maar elf dagen om hem op andere gedachten te brengen. Ze trekken alles uit de kast om meneer Beiderman ervan te overtuigen hoe buitengewoon geweldig ze zijn en hoe fantastisch het is dat juist zij hier wonen! Met een stapelgek plan zetten de Vanderbeekers alles op alles om in hun fijne huis te mogen blijven.

De Vanderbeekers is het eerste deel in een nieuwe hartverwarmende serie van 5 boeken, waarvan deel 2 op de planning staat voor november 2022.