Luc Deflo Levend speelgoed Recensie

Luc Deflo Levend speelgoed recensie boekbespreking waardering en informatie over de inhoud van deze Vlaamse thriller. Op 15 februari 2019 verschijnt de nieuwe thriller Luc Deflo Levend speelgoed bij Uitgeverij Van Halewyck.

Luc Deflo Levend speelgoed Recensie

Luc Deflo Levend speelgoed Recensie

Zodra het boek gelezen is kun je op deze pagina de Luc Deflo Levend speelgoed recensie boekbespreking en waardering lezen. Ook besteden we aandacht aan de waardering voor deze thriller van anderen. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden te vinden. Bovendien kun je op deze pagina informatie over de inhoud van de nieuwe thriller van de in november 2018 overleden Vlaamse schrijver Luc Deflo – Lovend speelgoed lezen.

Luc Deflo – Levend speelgoed

• Titel: Levend speelgoed
  • Schrijver: Luc Deflo (België)
  • Soort boek: Vlaamse thriller
  • Uitgever: Van Halewyck
  • Verschenen: 15 februari 2019
  • Waardering:

Inhoud Luc Deflo Levend speelgoed

Ann Gulikers, telg uit een gegoede familie en een prima studente, verdwijnt spoorloos op de campus van haar school. Haar smartphone ligt nog op haar kamer en haar natte kleren worden gevonden in de gemeenschappelijke wasmachine. Rechercheurs Nadia Mendonck en Dirk Deleu twijfelen er geen seconde aan dat het om een onrustwekkende verdwijning gaat. Alle registers worden opengetrokken, maar er zijn geen aanknopingspunten. Geen getuigen. Geen motief. Niet veel later verdwijnt ook studente Bea Scholten.

Het enige spoor is een jongeman met zijn voet in het gips, die samen met Bea is gezien vlak voor haar verdwijning. Maar is die charmante jongeman wel een toevallige getuige? Als in de Witrijtse bossen, op de grens tussen België en Nederland, een lugubere ontdekking wordt gedaan, komt het hele onderzoek op zijn kop te staan. Mendonck en Deleu staan voor hun gruwelijkste zaak ooit.