Stephen King – Holly

Stephen King Holly recensie en informatie over de inhoud van de nieuwe Amerikaanse thriller. Op 5 september 2023 verschijnt tegelijkertijd met de Engelse uitgave de Nederlandse vertaling van het nieuwe boek van Stephen King.

Stephen King Holly recensie en informatie

Als de redactie het boek leest, kun je op deze pagina de recensie en waardering vinden van de thriller Holly. Het boek is geschreven door Stephen King. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden opgenomen. Bovendien kun je op deze pagina informatie lezen over de inhoud van de nieuwe thriller van de Amerikaanse schrijver Stephen king.

Stephen King Holly recensie

Holly

• Auteur: Stephen King (Verenigde Staten)
  • Soort boek: Amerikaanse thriller
  • Origineel: Holly (2023)
  • Nederlandse vertaling: Annemarie Lodewijk
  • Uitgever: Boekerij
  • Verschijnt: 5 september 2023
  • Omvang: 528 pagina’s
  • Prijs: € 24,99 / €

Flaptekst van het nieuwe boek van Stephen King

Wanneer Penny Dahl het detectivebureau belt in de hoop dat ze haar vermiste dochter Bonnie kunnen vinden, weet Holly Gibney niet zeker of ze de zaak moet aannemen. Haar partner Pete is besmet met corona en haar (behoorlijk gecompliceerde) moeder is net overleden. Eigenlijk zou Holly met verlof moeten zijn. Maar iets in Penny Dahls wanhopige stem maakt het voor Holly onmogelijk om haar af te wijzen.

Slechts een paar straten van waar Bonnie Dahl verdween, wonen professoren Rodney en Emily Harris. Als gepensioneerd, getrouwd stel leiden ze een gelukkig bestaan. Maar ze bewaken een kwaadaardig geheim in de kelder van hun mooie huis, een geheim dat te maken heeft met Bonnies verdwijning. Het is haast onmogelijk om hen te ontmaskeren: ze zijn geslepen, geduldig en genadeloos.

Holly moet al haar talenten inzetten om de gruwelijke professoren te verslaan in dit nieuwe meesterwerk van Stephen King.

Holly Gibney, een van Kings meeslependste en vindingrijkste personages, keert in deze bloedstollende thriller terug om de gruwelijke waarheid achter een reeks verdwijningen in een klein stadje te achterhalen.