Chantal van Mierlo – Verborgen verleden

Chantal van Mierlo Verborgen verleden. Op 12 januari 2024 verschijnt bij uitgeverij Volt de nieuwe thriller van Chantal van Mierlo. Het is het eerste deel in de reeks Kuipers & De Bont thrillers. Hier lees je informatie over de inhoud van het boek, de schrijfster en over de uitgave.

Chantal van Mierlo Verborgen verleden recensie

Zodra er boekbesprekingen en recensies van Verborgen verleden, de nieuwe thriller van Chantal van Mierlo verschijnen, kun je er hier over lezen.

• “Sterke personages, brede verhaallijnen, een zeer sterk plot en geweldige plottwists. Een mustread voor elke thrillerlezer.” (Vrouwenthrillers)

Informatie over thrillerschrijfster Chantal van Mierlo

Chantal van Mierlo is in 1979 geboren in de Noord-Brabantse plaats Boxtel waar ze ook opgroeide. In 2016 debuteerde ze als schrijfster met de thriller De Nummers. Ze werd hiermee genomineerd voor de Hebban Thriller Debuutprijs waarna nog een behoorlijk aantal thriller zouden volgen. Internationaal trok ze de aandacht met de storytel originalserie rondom profiler Julia Menken die werd vertaald in het Arabisch, Duits, Engels en Spaans en later ook in boekvorm werden uitgegeven. Haar nieuwste thriller Verborgen verleden waarover je hier alles leest, is het eerste deel in een nieuwe reeks over Lara Kuipers en Vincent de Bont.

Chantal van Mierlo Verborgen verleden

Verborgen verleden

Kuipers & De Bont thriller deel 1

• Auteur: Chantal van Mierlo (Nederland)
  • Soort boek: Nederlandse thriller
  • Uitgever: Uitgeverij Volt
  • Verschijnt: 12 januari 2024
  • Omvang: 304 pagina’s
  • Uitgave: paperback / luisterboek
  • Prijs: € 22,99 / € 13,99

Flaptekst van de nieuwe thriller van Chantal van Mierlo

Coldcaserechercheur Lara de Bont staat voor een uitdaging: vijfendertig jaar geleden verdween de zeventienjarige Helena van den Bosch Rutgers spoorloos en sindsdien is er niets meer van haar vernomen. Lara weet dat nieuwe informatie achterhalen lastig zal worden, dus om schot in de zaak te krijgen roept ze de hulp in van misdaadjournalist Vincent Kuipers.

Vincent zit in een lastige situatie: door zijn onderzoek naar een drugszaak wordt de krant waar hij voor werkt ernstig bedreigd en wordt hij op non-actief gezet. De samenwerking die Lara voorstelt komt hem daarom best goed uit. Alleen lijkt de zaak-Helena met iedere nieuwe aanwijzing complexer te worden. En bovendien ontdekt Vincent dat Lara er zelf ook geheimen op na houdt…

Verborgen verleden is het eerste deel van de Kuipers & De Bont-serie rondom Lara en Vincent.

Bijpassende boeken