Nelleke Noordervliet – Wij kunnen dit

Nelleke Noordervliet Wij kunnen dit recensie en informatie nieuwe Nederlandse roman. Op 18 januari 2022 verschijnt bij uitgeverij Atlas Contact de nieuwe roman van de Nederlandse schrijfster Nelleke Noordervliet.

Nelleke Noordervliet Wij kunnen dit recensie en informatie

Als de redactie het boek leest, kun je op deze pagina de recensie en waardering vinden van de roman Wij kunnen dit. Het boek is geschreven door Nelleke Noordervliet. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden opgenomen. Bovendien kun je op deze pagina informatie lezen over de inhoud van de nieuwe roman van de Nederlandse schrijfster Nelleke Noordervliet.

Nelleke Noordervliet Wij kunnen dit Recensie

Wij kunnen dit

• Schrijfster: Nelleke Noordervliet (Nederland)
  • Soort boek: Nederlandse roman
  • Verschijnt: 18 januari 2022
  • Omvang: 352 pagina’s

Flaptekst van de nieuwe roman van Nelleke Noordervliet

Een nieuwe liefde rond je veertigste? Het is gedoe. Het is riskant. Allebei voorzien van een verleden, behept met gewoonten, gehard door teleurstellingen, en dan opnieuw beginnen alsof het niets is? Helen heeft de boekhandel van haar vader voortgezet en vecht tegen faillissement. Ze worstelt met de terugkeer van haar moeder, die uit haar leven verdween. Leo is een succesvol ondernemer die een sabbatical neemt om oude trauma’s te verwerken en een nieuw doel in zijn leven te vinden. Helen en Leo spreken af blanco te beginnen. Ze hoeven niets van elkaar te weten. Het verleden bestaat niet. Alleen het heden telt. Maar het verleden laat zich niet wegmoffelen. Zowel de liefde als de misverstanden bloeien op. Liefde – kunnen ze het?

Met humor, inzicht en groot gevoel voor detail beschrijft Nelleke Noordervliet de liefdesperikelen van Helen en Leo in deze veelomvattende roman die zich afspeelt tegen de achtergrond van Rotterdam, New York en de coronapandemie als gamechanger.