Liza Marklund – Moeraskou

Liza Marklund Moeraskou recensie en informatie over de inhoud van de nieuwe Zweedse thriller. Op 1 juni 2023 verschijnt bij uitgever De Geus de thriller Kallmyren, het tweede deel in de Stenträsk trilogie van de Zweedse schrijfster Liza Marklund.

Liza Marklund Moeraskou recensie en informatie

Als de redactie het boek leest, kun je op deze pagina de recensie en waardering vinden van de Zweedse thriller Moeraskou. Het boek is geschreven door Liza Marklund. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden opgenomen. Bovendien kun je op deze pagina informatie lezen over de inhoud van de nieuwe Scandinavische thriller van de Zweedse auteur Liza Marklund en twee Stenträsk thriller.

Moeraskou

Stenträsk trilogie deel 2

• Auteur: Liza Marklund (Zweden)
  • Soort boek: Zweedse thriller
  • Origineel: Kallmyren (2022)
  • Nederlandse vertaling: Wendy Prins
  • Uitgever: De Geus
  • Verschijnt: 1 juni 2023
  • Omvang: 352 pagina’s
  • Prijs: € 22,99 / € 11,99

Recensie en waardering van de thriller

• Met haar eerste Stenträsk thriller, Poolcirkel, maakte de Zweedse schrijfster Liza Marklund na jaren van afwezigheid aan het thrillerfront een ijzersterke comeback. Verbazingwekkend genoeg weet ze dit hoge niveau met Moeraskou te overtreffen. Uiterst knap weet ze de lezer mee te nemen in een spannend verhaal met boeiende karakters en diepgang. Maar wat de thriller vooral naar een zeer hoog niveau tilt zijn de bijzondere plotwendingen die je als lezer niet ziet aankomen en origineel zijn zonder dat ze geforceerd overkomen. Kortom een ijzersterke, boeiende thriller, een echte aanrader! (Allesoverboekenenschrijvers.nl, ∗∗∗∗∗)

Flaptekst van de tweede Stenträsk thriller van Liza Marklund

Stenträsk, 1990. Helena, vrouw van politieagent Wiking Stormberg, en haar dochter zijn even naar buiten – maar ze komen niet meer thuis. Het meisje vinden ze in het moeras, Helena blijft spoorloos. Decennia later ontvangt hun zoon ineens een brief in het handschrift van Helena. Wiking kan het niet bevatten: wordt hij gek, ziet hij spoken? Of wordt hij bedreigd – en door wie dan?

Liza Marklund Poolcirkel Recensie nieuwe thrillerLiza Marklund (Zweden) – Poolcirkel
Zweedse thriller
Uitgever: De Geus