Mensje van Keulen – Het kattentheater

Mensje van Keulen Het kattentheater recensie en informatie boek met kattenverhalen en -gedichten. Op 3 juni 2021 verschijnt bij Uitgeverij Atlas Contact met verhalen, gedichten en andere teksten over katten van de Nederlandse schrijfster Mensje van Keulen.

Mensje van Keulen Het kattentheater recensie en informatie

Als de redactie het boek leest, kun je op deze pagina de recensie en waardering vinden van Het kattentheater. Het boek is geschreven door Mensje van Keulen. Daarnaast zijn hier gegevens van de uitgave en bestelmogelijkheden opgenomen. Bovendien kun je op deze pagina informatie lezen over de inhoud van het nieuwe boek van de Nederlandse schrijfster Mensje van Keulen met verhalen, gedichten, verzen en fragmenten over katten.

Mensje van Keulen Het kattentheater Recensie

Het kattentheater

Haar verhalen, gedichten, verzen en fragmenten met katten in de hoofdrol

• Schrijfster: Mensje van Keulen (Nederland)
  • Soort boek: verhalen, gedichten, teksten
  • Verschijnt: 3 juni 2021
  • Omvang: 176 pagina’s
  • Uitgave: gebonden boek

Recensie en waardering voor het boek van Mensje van Keulen

• “Katten komen met regelmaat voor in het werk van Mensje van Keulen, zowel in haar romans, verhalen als in haar gedichten. In dit prachtig uitgegeven, gebonden boek heet uitgeverij Atlas Contact het beste werk over katten van de Nederlandse schrijfster gebundeld. Bovendien verrijken een aantal mooie illustratie van Willem van Malsen, Jan Jutte en Olivia Ettema het boek. Dat Mensje van Keulen een van de allerbeste Nederlandse auteurs is, bewijst dit prachtige kleine boekje dat toch nog zo’n 180 pagina’s omvat en dat zelfs aan het twijfelen zou kunnen brengen.” (Allesoverboekenenschrijvers.nl, ∗∗∗∗)

Flaptekst van het kattenboek van Mensje van Keulen

Mensje van Keulen heeft vanaf het begin van haar schrijverschap over poezen en katten geschreven en is dat altijd blijven doen: gedichten, verhalen, kattencorrespondentie, kwinkslagen, journalistieke verslaggeving en bijdragen aan de Poezenkrant. Voor het eerst in vijftig jaar schrijverschap worden al deze teksten, met illustraties, samengebracht in Het Kattentheater.

Mensje van Keulen Ik moet u echt iets zeggen RecensieMensje van Keulen (Nederland) – Ik moet u echt iets zeggen
verhalen
Waardering redactie: ∗∗∗∗ (uitstekend)